Tuesday, November 24, 2009

HANYALAH PENSEL

HANYALAH PENSEL




bermula dengan pensel aku mengenali "a",aku kenal "alif"..bermula dengan pensel aku di menara gading,bermula dengan pensel aku berdiri sebagai aku tatkala kini.

lakaran kejayaan bermula dengan sebatang pensil yang hanya berharga 20 sen sebatang.dengan pensil juga aku mencanting bakat.ilmu bagaikan mengalir di hujung mata sebatang pensil,mencorak kejayaan seorang perdana menteri,doktor,ulama serta cikgu yang bangga berdiri hanya kerana sebatang pensil...

apa aku mengarut nih..haha...sebenarnya tajuk gambar aku hari ini ialah pensil.aku snap masa dalam kelas.

di kesempatan ini aku mengucapkan selamat menjawab peperiksaan kepada sahabat-sahabat yang masih belajar di menara gading dengan doa semoga mendapat kejayaan yang cemerlang.ingatlah,ilmu itu milik Allah,mintalah padaNya keberkatan dan pertolongan.

sanggupa: jika pokok-pokok dijadikan pen dan laut dijadikan tinta,tidak habis ilmu Allah untuk ditulis..


No comments:

Post a Comment