Monday, November 23, 2009

Pasar Filipin..Kota Kinabalu

di maktab.model adalah zulqarnain..
di pinggiran laut di pasar philipin (nama sempena rakyat fillipina yang begitu ramai di sini.kebanyakan peniaga adalah rakyat filipina)pada waktu ni dekat-dekat maghrib.model adalah tak dikenali.

pasar philipin Kota Kinabalu..kedudukannya adala tepi laut di pingiran bandaraya.makanan sini murah-murah.terutamanya sigup (rokok) murah tapi tak berkualiti.rasa macam tak hisap apa benda pun.tapi aku suka beli marlboro sepuluh di sini.rasanya ok sikit.baru rm 2 sekotak.
kalau datang sabah jangan lupa datang sini...

Silhoute...
entah betul ke tidak aku eja tu.tapi aku ingat sebutan dia ialah siluwet.dua keping gambar di atas adalah teknik silhoute pada mata aku kira jadi lah biarpun tak menjadi.sekadar kemampuan kamera henset setakat mana sangat kualiti gambarnya.manakala di bawah pula aku ambil sebab ada pergerakan...entah la aku pun tak tahu..

sanggupa: dijakan siang untuk berkerja,dan dijadikan malam untuk berehat..

No comments:

Post a Comment