Friday, March 26, 2010

SENJA






senja memang cantik..setiap kali melihat senja aku teringin mengabadikan dalam gambar tapi sering terlepas peluang. bukan apa, senja itu tepat pada waktu maghrib. nanti apa orang kata. kali ini aku dapat peluang menjadikan ia kenangan. usai saja solat maghrib terus aku terburu-buru turun. sempat jua aku rakamkan beberapa keping sebelum malam.

dengan menggunakan henpon,gambar tidaklah begitu cantik. ditambah dengan sentuhan photoshop barulah naik serinya..pun begitu, gambarnya kurang tajam kerana henpon memerlukan cahaya yang cukup untuk sekeping gambar yang jelas...

gambar ini adalah sekitar masjid pekan membakut..

1 comment:

  1. lawa gamba abe mad..tp pixel agak pecah sbb dr henset..xdok hal yang penting gambar tu boleh tunjuk apa yang kita nak bagitau...jom share2 idea yek...

    sy link kan ke photoblog saya...

    ReplyDelete