Tuesday, December 8, 2009

simpang mengayau kudat






setelah dua minggu aku berhempas pulas dengan pelajaran di maktab,akhir aku meraikan kebebasan...aku bebas dari tekanan kelas yang panjang bermula pagi sampai kadang-kadang tu malam...berat kepala otak...akhirnya aku laungkan kebebasan di puncak Borneo,Kudat...Aku bebas!!!!

perjalanan ke kudat memakan masa yang agak lama..konvoi dengan motor ex5 sebanyak empat buah je dan sebuah kancil.bertolak dari KK dalam pukul 12 tghari sampai pukul 4 ptg..penat..tapi kepenatan itu hilang bila aku di puncak..puncak borneo..puncak negeri Sabah..

melihat laut yang luas,matahari terbenam,ukiran batu yang dihakis ombak menghakis kepenatan perjalanan yang jauh..

puncak Borneo ni,kalau lihat dalam peta,berada di tanduk negeri Sabah.tempatnya tidaklah besar tapi menarik...

No comments:

Post a Comment